Przejdź do głównej zawartości

Happysad

25.11.2012
Hej,
Dzisiaj na początek krótki filmik ze spotkania z zespołem Happysad ;) Znowu wyszło to tak spontanicznie, gdyż nie jestem aż tak wielką fanką tego zespołu. Praktycznie nie słuchałam ich piosenek, nie to że ich nie lubię ale powiedzmy nie znam.

Żałuję, że w poznańskim empiku tak mało się dzieje, ale rozumiem że łatwo jest marudzić że nic się nie dzieje, a tak naprawdę ciężko czasami coś zorganizować.
Chłopaki z zespołu byli bardzo mili i zabawni, cały czas mówili coś śmiesznego. Trochę byli nieśmiali.

Można było zadawać zespołowi najróżniejsze pytania, ale niewielu się na to skusiło. Jedno z pytań, które zapamiętałam to czy oglądali ostatnią część Zmierzchu. Padła odpowiedź "Nie". Pytanie nawiązywało też do jednej z piosenek (fragm. można znaleźć w filmiku, nie powiem Wam teraz która min.).

Zachęcam do obejrzenia, niestety nie mogłam nagrać całego spotkania z powodów technicznych.
Pozdrawiam iiz755

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

Jeden dzień w Wenecji..

Po kilkunastu godzinach spędzonych w autokarze w końcu się budzę. Jest 6 rano. Nie czuję w ogóle zmęczenia. Jestem taka podekscytowana, bo za kilka godzin stanę na Placu Św. Marka.