Przejdź do głównej zawartości

Koncert Ani Wyszkoni


29 maja centrum Poznań Plaza obchodziło 6 urodziny. Z tej okazji był koncert Ani Wyszkoni :) Miałam nadzieję, że załapię się  na torcik, ale niestety nie.

Jak zawsze było opóźnienie. Ale warto było czekać. To był najlepszy i najgłośniejszy koncert na jakim byłam.
Myślałam, że organizacja po koncercie będzie lepsza. Niby było miejsce do autografów, ale i tak ludzie się pchali. Jak weszłam to nie dali mi potem wyjść. Masakra. Nie obyło się bez siniaków.

Obok zrobili sklepik. Można było kupić koszulki, zdjęcia, płyty. Sam koncert był udany. 2 godziny śpiewania, a nie 2 piosenki na krzyż i koniec. Hmm.... co by można tu jeszcze dopowiedzieć. Kolejna udana impreza.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

Jeden dzień w Wenecji..

Po kilkunastu godzinach spędzonych w autokarze w końcu się budzę. Jest 6 rano. Nie czuję w ogóle zmęczenia. Jestem taka podekscytowana, bo za kilka godzin stanę na Placu Św. Marka.