Przejdź do głównej zawartości

Koncert Kumka Olik

10.06.2012
Zmęczona, ale szczęśliwa. Dzisiejszy dzień był podwójnie zajebisty. Byliście na dwóch koncertach w ciągu 2 godzin? Ja tak. Dlaczego ten dzień jest wyjątkowy?

EUROOO!!!!Nie mogłabym być iiz755 gdyby nie było mnie tam gdzie coś się dzieje. Zawsze jestem w centrum zamieszania. Dzisiaj zawitałam do strefy kibica. A dlaczegóż to? Bo był koncert Kumka Olik.
Mój pierwszy raz, ale się nie zawiodłam. Nie było dużo ludzi, także było czym dychać.


Nie znam ich wszystkich piosenek. No dobra znam tylko Niepoprawnie kolorowych snów.
Całość upiększyli Irlandczycy, którzy zaprezentowali swoje umiejętności taneczne i wokalne i spontaniczno-kreatywne. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

Jeden dzień w Wenecji..

Po kilkunastu godzinach spędzonych w autokarze w końcu się budzę. Jest 6 rano. Nie czuję w ogóle zmęczenia. Jestem taka podekscytowana, bo za kilka godzin stanę na Placu Św. Marka.