Przejdź do głównej zawartości

Spotkanie z Davidem Weberem

22.07.2012
Może zacznę do tego jak dowiedziałam się o spotkaniu. Co jakiś czas przeglądam gazetkę wziętą z Empiku. Zawsze na końcu wypisane są spotkania np. z pisarzami itd. Przyznam się, że nigdy wcześniej nie słyszałam o tym pisarzu, ale po krótkim rozeznaniu w internecie już mniej więcej wiedziałam o co chodzi.


Spotkanie nie trwało długo, ale będę je mile wspominać. Z małymi przeszkodami, ale udało mi się na nie dostać. Szwankowała komunikacja miejska i prawie bym się spóźniła. 

Pan David wydawał się bardzo sympatyczny i chociaż nie wszystko się rozumiało po angielsku to i tak było wesoło. Nie miałam pojęcia, że tyle starszych odemnie osób będzie na tym spotkaniu. Na dole macie króciutki filmik ze spotkania ;) Pozdrawiam iiz755





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Jeden dzień w Wenecji..

Po kilkunastu godzinach spędzonych w autokarze w końcu się budzę. Jest 6 rano. Nie czuję w ogóle zmęczenia. Jestem taka podekscytowana, bo za kilka godzin stanę na Placu Św. Marka.