Przejdź do głównej zawartości

Ostatnia noc w Chateau Marmont





O co tam chodzi? Młode małżeństwo- muzyk i dietetyczka, muszą zmierzyć się ze sławą. Fałszywe plotki o ich problemach. Nie jest łatwo żyć, kiedy sława pochłania drugą osobę, naszą pracę, a może coś ważniejszego?
Zaskakujący zwrot akcji, do samego końca nie wiadomo jak wszystko się potoczy. Czy w końcu się rozstaną? Dlaczego paparazzi się na nich uwzięli?

   Chciałam napisać, że to ostatnia jak na razie książka Lauren z tej serii. Ale przecież to nie seria.
Na początku nie byłam do końca przekonana czy mi się spodoba, ale po jakimś czasie zmieniłam zdanie. :) Cieszę się też z zakończenia.


Jak byłam młodsza nie miałam swojego ulubionego pisarza, dzisiaj to się zmienia. Lauren Weisberger jest na pierwszym miejscu. Jedyna pisarka, której wszystkie książki przeczytałam. Na drugim stanowczo Nicholas Sparks, a na trzecim Elizabeth Gilbert. :)

Pozdrawiam iiz755

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Jeden dzień w Wenecji..

Po kilkunastu godzinach spędzonych w autokarze w końcu się budzę. Jest 6 rano. Nie czuję w ogóle zmęczenia. Jestem taka podekscytowana, bo za kilka godzin stanę na Placu Św. Marka.