Przejdź do głównej zawartości

Torcik borówkowy

Składniki:

1x spód do ciast, tortów

borówki

1xróżowy lukier

2x śmietana UHT 30%

2x śmietan-fix


Hej, dzisiaj czas na torcik borówkowy :) Lekkie, ale smaczne.



1) Do garnka dodajemy śmietankę 30%, jedno opakowanie to trochę mało, lepiej dać 2, ubijamy i po chwili podczas miksowania dodajemy trochę cukru. Pod koniec tego procesu dodajemy 2 śmietanfixy.


2) Wyciągamy spody i przekładamy kremem i borówkami.

3) Na górę też można dać śmietanę, ale ja tym razem użyłam różowego lukru. Musiałam się go pozbyć, bo kupiłam go specjalnie na mój tort urodzinowy, ale w końcu i tak się nie przydał.

Trochę mało było tego luksu, ale myślę że owe floresy nie wyglądają źle. :)



Pozdrawiam ;)
Smacznego
iiz755


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

Jeden dzień w Wenecji..

Po kilkunastu godzinach spędzonych w autokarze w końcu się budzę. Jest 6 rano. Nie czuję w ogóle zmęczenia. Jestem taka podekscytowana, bo za kilka godzin stanę na Placu Św. Marka.