Przejdź do głównej zawartości

ŚWIĘTA: 1 powód -1.12

Hej,
w tym miesiącu będę starała się znaleźć 23 powody, dlaczego można polubić grudzień....

POWÓD 1: KALENDARZ ADWENTOWY- odliczanie do Wigilii :D

 

Z czym kojarzy Wam się kalendarz adwentowy? Bo mi ze starymi czekoladkami... :(


Mimo, że w tym roku szkolnym matura, a czasu zawsze za mało, postanowiłam wolny weekend przeznaczyć na ozdoby świąteczne.
Na początku chciałam mieć drewniany domek, najlepiej z okienkami na zawiasach, ale to przerosło moje umiejętności i budżet.
I tak udało mi się zaoszczędzić na desce ;)


Najtrudniej było wymyślić i  narysować 24 rysunki o tematyce świątecznej. Zaczęłam od malowania lakierem do paznokci, mama miała specjalny lakier do frenchu, także nie było źle. Na przemian stosowałam biały i czerwony, zielonego ani czarnego nie miałam, toteż albo czarnym żelowym długopisem, albo kredką.


Początkowo zamiast zielonych pinezek chciałam przykleić małe klamerki, ale deska była za mała. Myślę, że pinezki wyglądają korzystniej.


Samą górę deski można przystroić wielką, czerwoną kokardą, albo zielonymi gałązkami.


Pozdrawiam ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

Jeden dzień w Wenecji..

Po kilkunastu godzinach spędzonych w autokarze w końcu się budzę. Jest 6 rano. Nie czuję w ogóle zmęczenia. Jestem taka podekscytowana, bo za kilka godzin stanę na Placu Św. Marka.