Przejdź do głównej zawartości

ŚWIĘTA: 16 powód

Zgrzeszyłam! Toffi+kakao+kokos+banan=gofry
Trochę lata w tym grudniu :D

Wyszłam na 2 z fizy i to się liczy w tej chwili.
Po drugie jeszcze 2 dni szkoły i WOLNE!!
Co jeszcze? Dostałam dzisiaj już swój pierwszy prezent gwiazdkowy i przyznam, że chyba to jest najlepszy prezent jaki w życiu dostałam na Święta.

Rozpisałam już grafik od czwartku do poniedziałku i nazbierało się roboty, ale w sumie to się cieszę. Może dzięki temu poczuję atmosferę Świąt, bo w tej chwili jestem na granicy. :)
Pozdrawiam iiz755

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Klimatyczny Kołobrzeg