Przejdź do głównej zawartości

ŚWIĘTA: 22 powód

THE END
 Gossip Girl 
sezon 6
 
fot. internet

Łzy... łzy.. i jeszcze raz łzy.. miałam nadzieję, że będzie więcej odcinków. A tu się okazuje, że 10 jest ostatnim i zarazem najlepszym z tego sezonu. 
Dowiadujemy się kim jest Gossip Girl... nie, to nie Dorota! Chociaż nigdy tak nie pomyślałam. Serena chyba w końcu zmądrzała. A Lovely boy już nie jest samotny, przyjaciele w końcu mu wybaczają.
Ale najistotniejsze jest to, że w końcu ludzie sobie przeznaczeni  mogą być ze sobą do końca życia.

Kurde, ale dlaczego najlepszy serial jaki w życiu widziałam musiał się skończyć? Chyba w wakacje, a może i wcześniej jak czas pozwoli zrobię sobie maraton. Zaczne wszystko od początku, bo tyle zwrotów akcji, bohaterów, że już pozapominałam co było.

xoxo
Pozdrawiam ;)
iiz755

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

Jeden dzień w Wenecji..

Po kilkunastu godzinach spędzonych w autokarze w końcu się budzę. Jest 6 rano. Nie czuję w ogóle zmęczenia. Jestem taka podekscytowana, bo za kilka godzin stanę na Placu Św. Marka.