Przejdź do głównej zawartości

ŚWIĘTA: 24 powód

 Hej, wiem, że miało sie skończyć na 23 powodzie, ale zmieniłam zdanie.

Na Święta w kawiarniach reklamują kawę piernikową czy cynamonową. Zawsze miałam na to ochotę, ale nigdy nie było okazji. Postanowiłam samemu zrobić takie coś, ale z kakaem. Powiem tak, wgl nie poczułam cynamonu! Nie wiem, może coś źle zrobiłam i dlatego :(

W galeriach ludzie jeszcze walczą o prezenty. Swoją drogą może w przyszłym roku zrobię wyjątek i też kupię na ostatnią chwilę, może wtedy poczuję ten klimat.

Teraz można upolować bardzo fajne rzeczy, wczoraj kupiłam beżowe czułenka. W sam raz na różne okazje. ;)

Wesołych Świą 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Klimatyczny Kołobrzeg