Przejdź do głównej zawartości

Uwaga


 
Hej,
 to znowu ja. Tym razem zawitałam tutaj. Będzie brakowało mi wyglądu bloga z wp, ale mówi się trudno. Czasami zmiany są nieuniknione.

Na początek będę uzupełniać wpisy ze starego bloga, tak żeby wszystko dokładnie przenieść. W grudniu skupię się na Świętach ;) 

A od nowego roku tradycyjnie:
EVENTY
KUCHNIA
ZRÓB TO SAM
MODA/ URODA
FILM/KSIĄŻKA
REFLEKSJE
i czasami AUTOGRAFY ;)







http://c707237.r37.cf3.rackcdn.com/907810.JPEGWitaj w moim świecie, w świecie gdzie panuje nieogar i czyste szaleństwo.
Tylko tu znajdziesz refleksje z życia wzięte, filmy i książki - przydatne na zimowe wieczory.
A co poza tym? Raz na jakiś czas coś dla fanów celebrytów- relacje z eventów oraz adresy dla kolekcjonerów autografów.
Możecie też skorzystać z porad na szybkie desery i ciasta :)
Pozdrawiam iiz755 i zachęcam do czytania


Izabella
Blog powstał 2.06.2010 r. i na początku był na onet.pl, ze względu na błędy przeniosłam się na wp. Od 1.12.2013 jestem tutaj ;)
Pozdrawiam iiz755










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Klimatyczny Kołobrzeg