Przejdź do głównej zawartości

Bajka, sen, czy rzeczywistość?



Małe zniszczone pudełko, a w nim jedna czarno-biała fotografia, niebieska spinka, stary sztuczny kwiatek i zwinięta kartka papieru z dokładnie zapisanym planem.... Co jest w tych punktach? I kto to wgl magazynuje?

Nie każda mała dziewczynka trzyma na strychu pudełko ze ślubnym planem, ale wszystkie na pewno  zastanawiałyśmy się, jak mogłoby to wszystko wyglądać. Taki zarys z pewnością możemy czerpać z wielu amerykańskich filmów, gdzie moda na druhny czy wystawne uroczystości zawróciły nam w głowach.

Ślub powinien być dla nas, a nie dla gości "Pokaż się a zastaw się". To jest ta najważniejsza chwila, kiedy  TY i Twój partner stajecie się "jednością". Od teraz to WY będziecie walczyć o przetrwanie, licząc wyłącznie na siebie, no dobra, czasami z drobną pomocą innych.

Dosyć tych wywodów, mam 18 lat, na ślubie znam się tyle co... dobra, niewiele wiem o ślubie. Chciałabym podzielić się z Wami moim ostatnim snem...trochę szaleństwa, trochę bajki, momentami wydawało mi się jakby to była rzeczywistość.


Facet powie, że po co tyle zachodu o jakąś zwykłą szmatę... Panowie! Ubierzcie kiedyś tę białą szmatkę, a może poczujecie to, co każda dziewczyna!

Czy to na Targach, w filmach, czy na ślubach rodziny interesowała mnie tylko biała suknia. Wiedziałam, że dla każdej dziewczyny jest ważna, ale nie że aż tak. Wewnętrzna więź człowiek- ciuch.

Kiedy miałam okazję przymierzyć jedną z nich, poczułam się tak, jak nigdy wcześniej. Z ręką na sercu mogłam powiedzieć, że w końcu wyglądam pięknie. Banan nie schodził z twarzy, a w duchu miałam ochotę krzyczeć "Jestem Panną Młodą!".



Dziękujemy Ślubne Historie za udostępnienie salonu ;)
Biżuteria, sukienki i buty dostępne <klik>
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

ul.Bracka 25 Warszawa

Każdy z nas z pewnością słyszał o takich Domach Towarowych jak Harrods, KaDeWe czy Lafayette.  A kto z Was słyszał o Domu Towarowym Braci Jabłkowskich w Warszawie? 

Jeden dzień w Wenecji..

Po kilkunastu godzinach spędzonych w autokarze w końcu się budzę. Jest 6 rano. Nie czuję w ogóle zmęczenia. Jestem taka podekscytowana, bo za kilka godzin stanę na Placu Św. Marka.