Idealna kawiarnia

 Gdzie znaleźć smaczne ciasta? Która kawa lepsza? Czy ta kawiarnia jest w miarę tania?


Mówi się, że Poznaniak skąpiec.. prawda, ale kto z nas teraz nie jest skąpcem? Kto choć raz nie skąpił niech teraz podniesie rękę... Ryczeć na widok wysokich cen za puste kalorie... 10 zł za zwykłą kawę, a gdzie do tego jeszcze ciasto, co?

Najtańsze kawy są zapewne w fast foodach, tam ze spokojem mogę wypić Cappuccino, po którym najpierw jestem pobudzona by za chwile przysypiać. 

Ale ostatnio w City Center znalazłam fajne miejsce, gdzie można dostać kawy do 10 zł. Zamówiłam latte, po którym byłam pobudzona do tego stopnia, że przespałam ledwo 3 godziny. Ale mimo tak krótkiego snu czułam się wypoczęta. Dlaczego jak mam iść do szkoły (a śpię dłużej) jestem zmęczona? Może przez ten wieczny stres, albo alergię na ten budynek.

Nie ma idealnej miejscówy, zawsze coś nie będzie nam pasować. Ale jeśli mamy ochotę na prawdziwą czekoladę czy kawę warto czasami zapłacić więcej i mieć gwarancję. A ciasto? Zawsze możemy samemu coś upiec, sprawdzić nasze umiejętności, bo kto wie... może drzemie w nas jakiś kulinarny talent :) 

Pozdrawiam iiz755 ;)

Komentarze

Popularne posty