Przejdź do głównej zawartości

Douglas Beauty Star

 17 maja w Starym Browarze odbył się casting Douglas Beauty Star. Najpierw należało wypełnić formularz zgłoszeniowy, zrobić sobie selfie, a następnie przejść metamorfozę czyli make-up i ewentualnie fryzura. Na końcu robili zdjęcia z rekwizytem i bez.

Natomiast dzisiaj był wielki finał całej akcji. Przyjechałam przed czasem, ale i tak nie doczekałam się całego pokazu. Trafiłam na przygotowania. W Atrium (stara część) przygotowane były stanowiska do makijażu, gdzie zajmowano się finalistkami.

Nie ma co się tutaj rozpisywać, bo nie dotrwałam nawet do pokazu finalistek. Ale pomysłowo przebrano tancerki. Zobaczcie zdjęcia z "przed" ;)






Pozdrawiam ;D

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

Jeden dzień w Wenecji..

Po kilkunastu godzinach spędzonych w autokarze w końcu się budzę. Jest 6 rano. Nie czuję w ogóle zmęczenia. Jestem taka podekscytowana, bo za kilka godzin stanę na Placu Św. Marka.