Przejdź do głównej zawartości

Porządek koryncki?

Dzisiaj proponuję stylizację bardziej elegancką, ale można ją wykorzystać też na co dzień. Ostatnio mam fazę na ten kolor, oraz na miętowy, mimo że w mojej szafie przeważa czerń i biel ;)


Byliśmy już w Londynie, teraz czas na słoneczną Grecję, chociaż wolałabym Rzym. Dlaczego to miejsce? Może ze względu na korynckie kolumny...bogato zdobione, jedne z najpiękniejszych.


Naszyjnik i jego ostatnie tchnienie. Po raz drugi go zerwałam, tym razem jaskółka odleciała na dobre... Nie ma sesji, żebym czegoś nie zepsuła, albo poplamiła :) Takie życie, co zrobić.






Shoes Mohito   Top H&M   Necklace Six   Bracelets Camaieu, Daria Bętkowska
Blue suit Aik 



Lajkujcie na Facebooku <klik>


Komentarze

  1. świetne miejsce na zdjęcia;) Takie romantyczne;) Ja bym dodała jakiś ciemniejszy akcent do Twojej stylizacji na przykład delikatny czarny pasek ale i tak mi się podoba:) Szkoda łańcuszka...

    Jeśli mogę to bym chciała zaprosić Ciebie do siebie na mini rozdanie, które z organizowałam na Facebook'u:)
    Po szczegóły zapraszam na mojego bloga:)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce rzeczywiście romantyczne, ale szkoda że tak zaniedbane ;)

      Usuń
  2. 3 od końca zdjęcie jest magiczne, bajeczne... oderwane od szarej, przytłaczającej rzeczywistości. Kocham takie zdj.
    Miejsce jest naprawdę świetne. Niech lepiej tego nie burzą, ani nie niszczą jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mamy na to wpływu, a tyle pięknych rzeczy jest zdewastowanych w Poznaniu :(

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Klimatyczny Kołobrzeg