Przejdź do głównej zawartości

Szachownica+ czerwone szorty

Dzisiejsza stylizacja . Materiał zdaje egzamin na chłodniejsze dni, gdzie temperatura nie przekracza 23 stopni. W zasadzie to na takie upały w mieście nie ma idealnych ciuchów, a przynajmniej ja nie mam. Cokolwiek założę i tak jest mi duszno. I tutaj nasuwa mi się pewien cytat "Sorry, taki mamy klimat".
W tym roku najmodniejsze na lato są torby O Bag, a wszystko to przez te uchwyty, które są zrobione ze sznurka, liny. W jednym sklepie w Poznaniu widziałam torbę (taką samą jak ta na dole) tyle, że z narysowaną kotwicą. Kosztowała 89 zł. Przyjechałam nad morze i znalazłam (przypadkowo) identyczną. Kosztowała 25 zł. Bez namysłu wzięłam i zaoszczędziłam trochę kasy.

 Wszystko było by ok, gdyby nie fakt, że farbuje. Cóż tanio, bo tanio, ale teraz widać skąd ta cena. Co zrobić, trzeba żyć dalej :D

Nad morzem jest stanowczo za dużo straganów, które kuszą. Na szczęście w tym roku zakupoholizm został stłumiony ;)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

Jeden dzień w Wenecji..

Po kilkunastu godzinach spędzonych w autokarze w końcu się budzę. Jest 6 rano. Nie czuję w ogóle zmęczenia. Jestem taka podekscytowana, bo za kilka godzin stanę na Placu Św. Marka.