Przejdź do głównej zawartości

We have fun..


 Zabawa na 23..


Dzisiaj stylizacja sportowa. Dzięki tym zdjęciom mogłyśmy na chwilę (znowu) poczuć się dziećmi. Było jak zwykle dużo śmiechu. Nie ma zdjęć bez wydzielania mnóstwa endorfiny :D :D


Dzieciństwo już się skończyło. Kraina gdzie jedynym problemem był wybór pomiędzy deskorolką a hulajnogą. Pamiętam ja zawsze bawiliśmy się w policjantów i złodziei, albo jak lubiłam siedzieć na hulajnodze. Chwile tak ulotne i nigdzie nie upamiętnione.. Ale wspomnień nikt nam nie odbierze!

Nie chciałam uwierzyć dorosłym jak mówili żeby korzystać ile się da, bo czas płynie szybko, coraz szybciej. Nie rozumiałam do czasu, gdy zaczęłam odczuwać nagłe przyspieszenie.

 
Spoglądasz na siebie codziennie w lustrze i nie dostrzegasz małych zmian. Widzisz siebie jakby było kilka lat wstecz, aż w końcu na fotografiach wszystko wychodzi.
But girls they want to have fun
Oh girls just want to have fun
Modelka: Daria
 
Okulary upolowane za 2 zł w H&M. Moje oczy nie chciały uwierzyć w to co widzą.

Shoes Feewear Shorts Atmosphere Top Bik Bok
Sunglasses H&M Jewellery Charms

W te upały jedzcie dużo jabłek i pijcie dużo wody. #jedzjabłka
Pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

Jeden dzień w Wenecji..

Po kilkunastu godzinach spędzonych w autokarze w końcu się budzę. Jest 6 rano. Nie czuję w ogóle zmęczenia. Jestem taka podekscytowana, bo za kilka godzin stanę na Placu Św. Marka.