Przejdź do głównej zawartości

Blogo-fotoksiążka

 Nowy Rok za nami. Żołądek odpoczął po świątecznych potrawach, noworoczne wietrzenie szaf prawie za mną... no i w końcu doczekałam się blogo- fotoksiążki. Projekt czekał już od dobrych kilku miesięcy, ale wykonanie musiało poczekać do końca roku kalendarzowego. Część zdjęć już widzieliście przy okazji Urodzinowego wpisu.
 Postanowienia na 2015 już spisane? Ja co roku spisywałam, ale i tak nie spełniałam. Jak na razie przygotowałam Złotą Kopertę z podsumowaniem roku. Tak ten czas szybko mija, że nie pamiętałam czy coś było w  2013 czy może w 2014... skleroza? Za często używana pamięć krótkotrwała.. oj tak, za często.
Sweater Neu Look| Necklace H&M
Pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

Jeden dzień w Wenecji..

Po kilkunastu godzinach spędzonych w autokarze w końcu się budzę. Jest 6 rano. Nie czuję w ogóle zmęczenia. Jestem taka podekscytowana, bo za kilka godzin stanę na Placu Św. Marka.