Przejdź do głównej zawartości

Ogrodniczki :D

 Stylizacja na dziś to ogrodniczki i top z nadrukiem New York. Ogrodniczki są wykonane z cienkiego materiału, idealnego na te upały.



Stylizację dopełnią niskie trampki, ale również można wybrać espadryle czy buty na wysokim obcasie ;) Jeśli nie widzieliście jeszcze ostatniej stylizacji to zapraszam ->klik.

Ogrodniczki po raz pierwszy zagościły w mojej szafie... zagościły na dobre. Po incydencie, który miał miejsce 5 lat temu omijałam ten typ spodni z daleka. Byłam nad morzem i przymierzałam w sklepie ogrodniczki z grubego jeansu. Chyba nawet miały krótsze nogawki.. nie pamiętam, zresztą to nieistotne... ubranie ich nie stanowiło problemu, natomiast ze ściągnięciem było o wiele gorzej. Myślałam, że utknęłam w nich na zawsze. Niestety nie wszystkie rozmiary są sobie równe.

Lato to idealny czas na luźny look. Eleganckie rzeczy idą na bok :) Możemy pozwolić sobie również na nieco więcej naturalności. I to jest w tym wszystkim najlepsze.

Pozdrawiam


Jeans Denim& Co| Top H&M


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

Jeden dzień w Wenecji..

Po kilkunastu godzinach spędzonych w autokarze w końcu się budzę. Jest 6 rano. Nie czuję w ogóle zmęczenia. Jestem taka podekscytowana, bo za kilka godzin stanę na Placu Św. Marka.