Przejdź do głównej zawartości

2 Urodziny bloga :)

Dzisiaj przypada wyjątkowe święto- po pierwsze rozpoczął się Adwent i jeszcze 23 dni dzielą nas od Wigilii. 



A po drugie dzisiaj są również Urodziny mojego bloga :D  Już 2 rok mogę dla Was pisać i dzielić się tym co mnie otacza.
Tradycyjnie chciałabym zacząć od podziękowań. Chcę podziękować Wam, jako wiernym czytelnikom, którzy zaglądają na bloga. Za to, że od czasu do czasu tutaj zaglądacie i zostawicie ślad w postaci komentarza :)

Mam nadzieję, że z czasem zacznie Was przybywać.


Chciałabym również podziękować Darii :D, bez której niektóre posty by w ogóle nie powstały. Za wsparcie, inspiracje oraz za to, że nie musimy za dużo mówić przy organizowaniu sesji. Rozumiemy się bez słów.

Ten rok był pod wieloma względami owocny i zaskakujący. Nie myślę o tym czego nie udało mi się osiągnąć ani o szansach, których nie wykorzystałam. Liczy się to co jest tu i teraz :) Na początku roku brałam udział w konkursie Blog Roku. Chociaż nie wygrałam to jestem dumna z siebie za to, że zaryzykowałam. Odważyłam się zrobić pierwszy krok i to jest najważniejsze.




Ten rok to również możliwość bycia na Fashion Weekend w Warszawie. Chociaż nie wywarło to na mnie dobrego pierwszego wrażenia to cieszę się, że mogłam brać w tym udział.


 Mam nadzieję, że nowy rok przyniesie jeszcze więcej możliwości i ciekawych tematów na bloga. Mam też cichą nadzieję, że uda mi się niektóre kategorie bardziej rozwinąć.



Przez najbliższy miesiąc będę pisać na temat świąt. Dzięki temu niektóre kategorie odżyją na nowo. Mam nadzieję, że uda mi się przekazać Wam dużo pozytywnej energii. Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Klimatyczny Kołobrzeg