Przejdź do głównej zawartości

DIY- woreczek na Candy Cane

W zeszłym roku obeszłam wszystkie możliwe stragany, jarmarki i sklepy w poszukiwaniu Candy Cane i niestety nigdzie nie mogłam ich dostać.
W tym roku trafiłam na nie przypadkowo- w supermarkecie :) Długo zastanawiałam się jak je wykorzystać. W internecie jest wiele świątecznych inspiracji, ale nie wszystkie są odpowiednie do mojego pokoju, czy mieszkania.Wymyśliłam opcję woreczka i chciałabym Wam pokazać w jak prosty  sposób można go zrobić.


Zaczynając od początku:

1) Wycinamy kawałek materiału- kształt i wielkość wg uznania. Musimy uważać, ponieważ materiał ten zostawia dużo kłaczków.


2) Na środek materiału przykładamy Candy Cane, aby zorientować się ile materiału będziemy potrzebować. 


 3) Z jednej i z drugiej strony owijamy materiałem.

 
4) Mocno obwiązujemy sznurkiem i robimy ładną kokardkę :)



 5) Na koniec nadmiar materiału odcinamy i układamy materiał tak, aby czasem nic się nie przechylało.



No i gotowe! Woreczek można przystroić gwiazdkami czy innymi ozdobami (wg swojego uznania).


Pozdrawiam :D Do Świąt coraz bliżej...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Klimatyczny Kołobrzeg