Przejdź do głównej zawartości

Stylizacja z okrągłymi okularami


 Wiosna pojawia się i znika... W ostatni weekend słońce zaczęło świecić i w końcu zrobiło się troszeczkę cieplej. Taka pogoda pozytywnie nastawiła mnie do życia. Czułam się jakbym czerpała energię ze słońca :)




Długo przymierzałyśmy się do tych zdjęć, ale warunki atmosferyczne skutecznie nam przeszkadzały. Po długim czasie wreszcie się udało. Dzisiaj stylizacja na luzie z nutką boho. Bluza, która urzekła mnie swoim napisem. Chyba ze względu na sentyment do Berlina i wspomnień związanych z Weihnachtsmarktem. Jeśli chodzi o akcesoria to wybrałam okrągłe okulary, które widziałam już 2 lata temu w jednym sklepie, ale ich nie kupiłam. Teraz znalazłam identyczne, ale o połowę tańsze :D Warto było poczekać.
Mam nadzieję, że pogoda w końcu się poprawi i wiosenne stylizacje będą mogły pojawiać się na blogu. Wkrótce będziecie mogli zobaczyć jeszcze jeden wpis inspirowany stylem boho. Pozdrawiam :)


fot. Daria Bętkowska
 Jeans H&M| Blouse Tally Weijl | Backpack H&M| Sunglasses H&M


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

Jeden dzień w Wenecji..

Po kilkunastu godzinach spędzonych w autokarze w końcu się budzę. Jest 6 rano. Nie czuję w ogóle zmęczenia. Jestem taka podekscytowana, bo za kilka godzin stanę na Placu Św. Marka.