Przejdź do głównej zawartości

Jarmark Bożonarodzeniowy w Poznaniu

1.12 to początek Grudnia

1.12 to dzień legalnego słuchania Last Christmas
 
1.12 to dzień pierwszej czekoladki z kalendarza adwentowego

1.12 to dzień paniki związanej z brakiem pomysłów na prezenty 

1.12 to dzień obietnic, że tym razem więcej się zaoszczędzi

1.12 to dzień pieczenia pierników

1.12 to dzień, w którym blog świętuje swoje kolejne urodziny- to już 3 lata 😍  Jak ten czas szybko ucieka

W związku z całą tą aurą świąt dzisiaj post wprowadzający do cyklu postów świątecznych :D W tym roku jestem pozytywnie zaskoczona Jarmarkiem jaki mamy w Poznaniu. Jest nieco lepiej niż w zeszłym roku i mam nadzieję, że z roku na rok będzie coraz lepiej.

 W tym roku blog przeszedł drobną transformację. Posty ze stylizacją zostały w większości zamienione na posty podróżnicze. Ale to nie znaczy, że to jest definitywny koniec. O nie.

Starałam się przedstawić poszczególne miasta w sposób humorystyczny, ale zarazem nie nużący. Mam nadzieję, że przy okazji mogliście się dowiedzieć czegoś nowego o danym miejscu :)
 Rok 2016 upłynął pod hasłem podróże.  Kolejny rok to nowe wyzwania. Nie wiem w jakim kierunku zaprowadzą one bloga, ale mam nadzieję że będziecie tu jeszcze chętnie zaglądać.

 Zapraszam na kolejne świąteczne wpisy :)





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dresy w kaktusy

Dzisiaj stylizacja wiosenno/ letnia. Chociaż na jeden weekend przyszło do nas lato i oby już tak zostało.

Strój troszeczkę nawiązuje do festiwalu Coachella, który miał ostatnio miejsce w miasteczku Indio w  Północnej Kalifornii:D W tym sezonie przeważają stylizacje z elementami boho. W każdym sklepie można  natknąć się na ciuchy z frędzlami, zwiewne sukienki czy bluzki w etniczne wzory itp.

365 schodów do raju? Mallorca= Pollenca

Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się o co chodzi. O jakich schodach mówię. Już Wam wszystko wyjaśniam.

Klimatyczny Kołobrzeg